Przygotowanie i prowadzenie kampanii za pośrednictwem mediów interaktywnych

• kampanie bannerowe na portalach i serwisach internetowych przyciągają uwagę klienta, budzą zainteresowanie produktem (grafika + forma + hasło), dzięki czemu skłaniają użytkownika do interakcji z reklamą /wzajemne przenikanie się mediów pozwala na użycie materiałów audio lub video/

• bannery flashowe zintegrowane ze stroną www lub dedykowaną stroną produktową kierują internautę bezpośrednio w miejsce, gdzie znajdzie poszukiwane informacje

• reklama kontekstowa w Google,

• kampanie Google AdWords (kampania linków marketingowych w wyszukiwarkach)

• kampanie google AdSense (kampania z użyciem boxów reklamowych, graficzna lub video)

• monitoring stopnia realizacji celów marketingowych postawionych dla kampanii interaktywnych (grupa docelowa kampanii a skuteczność mediaplanu i przygotowanych reklam) / statystyki kliknięć, stopień zasięgu reklamy

. . . . . . . . Š BENEFIT MEDIA. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŝONE . . . . . . . . DESIGN: SGAWEL.COM   |   SITE: Optymal