PR bez bufonady. Nie wymądrzamy się, potrafimy słuchać i uczymy się branży, w której działa Klient.

Stawiamy na istotę PR, czyli na relacje. To pozwala nam skutecznie docierać do kluczowych osób i reprezentować Klientów w różnych kręgach.

Mamy ponad 13 letnie doświadczenia w pracy dla koncernów i mniejszych firm. Kilkunastoletnie doświadczenie w branży public relations umożliwia nam szybko stać się zewnętrznym doradcą, który potrafi zrozumieć wewnętrzne okoliczności i sytuację w firmie. Pracujemy dla spółek akcyjnych i mniejszych firm (MŚP) lub organizacji.

W innych strukturach pracowaliśmy m.in. dla: AIG PTE, Amplico Life, ComputerLand SA (obecnie Sygnity), PTC Era, Microsoft, ING Employee Benefits, ING Nationale Nederlanden, Lafarge Cement, Kancelaria Gessel (od jednego roku do czterech) oraz uczestniczyliśmy w projektach dla firm: Deutsche Bank, Kredyt Bank, Raiffeisen Bank Austria, TELE-FONIKA Kable, GTC SA i in.

Agencja pod nazwą Benefit Public Relations powstała w lutym 2004 r. W kwietniu 2009 r. firma zmieniła nazwę na Benefit Media Communications.

Pracujemy dla spółek z różnorodnych sektorów gospodarczych, w tym m.in.: usług medycznych, klastrów, doradztwa personalnego, IT i konsultingu biznesowego.

W obrębie działań agencji znajdują się m.in.: media relations, doradztwo w komunikacji marketingowej, prowadzenie zewnętrznego biura prasowego, komunikacja kryzysowa, doradztwo w zakresie struktury i treści stron internetowych, ePR,  projekty sponsoringowe. OFERTA

. . . . . . . . Š BENEFIT MEDIA. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŝONE . . . . . . . . DESIGN: SGAWEL.COM   |   SITE: Optymal